• Dzisiaj jest 28 marca 2023 r.
  • Jest to 86 dzień roku.
  • Do końca roku pozostało 279 dni.
  • Cytat dnia
  • "Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód."
  • Paulo Coelho
Pn
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Dodany: 2011-09-12 12:04:07
 

Jak rozreklamować biuro architektoniczneMnogość biur architektonicznych na rynku polskim jak i światowym stwarza ogromną konkurencję. Aby wygrać w niełatwej walce o klienta architekt szczecin musi zainwestować w reklamę. Dobrą reklamę.

 

W swoim założeniu powinna ona trafić do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów. W tym przypadku architekt szczecin reklamę własnego biura kierować ma nie tylko do klientów indywidualnych czyli do zwykłego Kowalskiego, ale przede wszystkim do developerów, inwestorów i firm budowlanych, ale i do banków i doradców finansowych, którzy pomagają w zdobyciu funduszy na realizację inwestycji. Dróg, którymi do potencjalnego odbiorcy można z reklamą dotrzeć jest kilka. Najpowszechniejsza a tym samym chyba najskuteczniejsza to internet.

 

Kolejna to media lokalne i krajowe czyli radio i telewizja. Najmniej już popularne są ogłoszenia w prasie i ulotki reklamowe, co nie znaczy, że nieskuteczne. Należy jednak pamiętać przede wszystkim, że od lat najskuteczniejsza jest tzw "poczta pantoflowa". Zadowolony klient opowie o architekt szczecin znajomym, którzy chętniej skorzystają z usług sprawdzonego, polecanego biura architektonicznego niż z innego, o którym nie słyszeli..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Jak rozreklamować biuro architektoniczne
Nick: