Mnogość biur architektonicznych na rynku polskim jak i światowym stwarza ogromną konkurencję. Aby wygrać w niełatwej walce o klienta architekt szczecin musi zainwestować w reklamę. Dobrą reklamę.
W swoim założeniu powinna ona trafić do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów. W tym przypadku architekt szczecin reklamę własnego biura kierować ma nie tylko do klientów indywidualnych czyli do zwykłego Kowalskiego, ale przede wszystkim do developerów, inwestorów i firm budowlanych, ale i do banków i doradców finansowych, którzy pomagają w zdobyciu funduszy na realizację inwestycji. Dróg, którymi do potencjalnego odbiorcy można z reklamą dotrzeć jest kilka. Najpowszechniejsza a tym samym chyba najskuteczniejsza to internet.
Kolejna to media lokalne i krajowe czyli radio i telewizja. Najmniej już popularne są ogłoszenia w prasie i ulotki reklamowe, co nie znaczy, że nieskuteczne. Należy jednak pamiętać przede wszystkim, że od lat najskuteczniejsza jest tzw "poczta pantoflowa". Zadowolony klient opowie o architekt szczecin znajomym, którzy chętniej skorzystają z usług sprawdzonego, polecanego biura architektonicznego niż z innego, o którym nie słyszeli..